ZWROT I WYMIANA TOWARU - E-SKLEP

 

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz od teraz dokonać zwrotu w terminie 30 dni od daty dostarczenia przesyłki.

Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

Zwrotu możesz dokonać na 2 sposoby:

- Darmowy zwrot w wybranym sklepie Świat Jenasu: Wieliczka, Bochnia, Myślenice:

Przygotuj produkt do zwrotu oraz informacje, które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupów – elektroniczną fakturę lub potwierdzenie zamówienia.

 

- Zwrot przesyłką pocztową.

Produkty zwróć postępując według wskazówek:

 

Kliknij na MOJE KONTO i zaloguj się, aby przejść do „Historia i szczegóły zamówień”

Przy zamówieniu, z którego pochodzą zwracane produkty kliknij pole w kolumnie „Szczegóły/Zamów ponownie”

W otwartym oknie w kolumnie „Produkt” odznacz zamówienie, którego dotyczy zwrot,

Następnie kliknij w pole „Żądanie zwrotu”, wcześniej możesz opisać nam, dlaczego zwracasz produkt.

W kolumnie „Formularz zwrotu” kliknij „Wydrukuj”.

Ostatnim etapem będzie potwierdzenie, że Twój formularz zwrotu został wysłany. Starannie zapakuj zwracane produkty.

W kolejnych krokach przygotuj przesyłkę z produktem do zwrotu. Do zwracanego produktu w przesyłce załącz wydrukowany egzemplarz „Formularza zwrotu”. Pamiętaj, by na przesyłce podać Numeru zwrotu.

 

Zwrotu produktu, możesz także dokonać odsyłając go nam z powrotem z zachowaniem wskazanych w Regulaminie terminów i warunków, załączając do przesyłki wydrukowany wzór formularza Zwrotów, uzupełniony o odpowiednie dane. W tym wypadku zamiast nr zwrotu, na etykiecie prosimy wpisać: „ZWROT TOWARU DO ZAMÓWIENIA NR…….” wpisując odpowiedni numer zamówienia.

Na załączonym „Formularzu zwrotu” uzupełnij dane dotyczące numeru konta bankowego, abyśmy mogli sprawnie zwrócić Ci należną kwotę, gdy zwrot zostanie zaakceptowany.

Aby przyspieszyć proces zwrotu warto wydrukować i dodać fakturę do paczki. Możesz ją pobrać z zakładki „Historia i szczegóły zamówień”.

Tę samą fakturę znajdziesz również w mailu z potwierdzeniem wysyłki zamówienia, który otrzymałeś. Jeśli zwracasz produkty w sklepie, wystarczy że okażesz fakturę na urządzeniu mobilnym.

W ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz zwrot należność za produkt/y w taki sposób, jak za nie zapłacono (na konto bankowe lub na kartę).

Wymiany towaru możesz dokonać osobiście w każdym sklepie Świat Jeansu: Wieliczka Bochnia, Myślenice. Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.