REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

1. Przedsiębiorca, kontakt

1.1. Podmiotem prowadzącym sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet, działający pod adresem www.swiat jeansu.pl jest F.H.U. KamPat Guzik Joanna, ul. Ks .Z. Goliana 4B 32-020 Wieliczka, posiadająca REGON: 351076706, NIP: 6831084391.

1.2. Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdy z poniższych sposobów:

- pod adresem F.H.U. KamPat, ul. Ks .Z. Goliana 4B 32-020 Wieliczka

- telefonicznie pod numerem: 509-051-767

- poprzez pocztę elektroniczną na adres: sklep@swiatjeansu.pl

- przez formularz kontaktowy na stronie sklepu internetowego.

 

2. Ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego swiatjeansu.pl

2.1. Ze sklepu internetowego mogą korzystać tylko osoby, które ukończyły 18 lat.

2.2. Osoby, które nie ukończyły lat 18 mogą korzystać ze sklepu internetowego za zgodą rodziców bądź opiekunów prawnych.

2.3. Osoby rejestrujące się w sklepie internetowym oraz dokonujące tam zakupów podają swoje dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie przez F.H.U. KamPat na zasadach wskazanych w „Polityce prywatności”.

2.4. W celu potwierdzenia prawidłowości danych podanych podczas rejestracji w sklepie internetowym, klient otrzymuje wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie danych.

3. Zamawianie towarów

3.1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.swiatjeansu.pl.

3.2. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się między innymi informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany, orientacyjnej dostępności.

3.3. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.

4. Jak kupować w sklepie internetowym – szczegółowa instrukcja

4.1. Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonę „Dodaj do koszyka”.

4.2. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony. Przejść do koszyka można poprzez wybranie przycisku „Koszyk”, który uruchamia stronę pokazującą wszystkie produkty, które znajdują się w koszyku.

4.3. Na tym etapie Klient może „kontynuować zakupy” dodając kolejne produkty do koszyka, lub przejść do finalizacji zamówienia poprzez „kliknięcie przycisku „„Przejdź do realizacji zamówienia”.

4.4. Po wybraniu opcji „Przejdź do realizacji zamówienia”, uruchomi się strona, gdzie należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego towaru.

4.4. Po zalogowaniu do sklepu internetowego Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji w panelu Klienta takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, zapamiętanie adresów wysyłek, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu.

4.5. Po wybraniu sposobu dostawy (na podany adres lub do wybranego sklepu stacjonarnego SwiatJeansu) i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.

4.6. Klient ma możliwość wybrania sposobu płatności online (płatność kartą płatniczą lub przelew poprzez serwis DotPay) lub płatność przelewem tradycyjnym.

4.7. Klient składa zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

4.8. Po kliknięciu przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” a jeśli Klient wybrał płatność online, po dokonaniu płatności poprzez serwis DotPal lub przelew zwykły, Klient jest przekierowywany do strony potwierdzającej złożenie zamówienia, z której może kontynuować zakupy lub przejść do podsumowania zamówienia.

4.9. W przypadku wybrania jako formy zapłaty za towar płatności online (przelew lub płatność kartą płatniczą przez system DotPal), dyspozycję zapłaty  należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku nieotrzymania zapłaty na rachunek FHU KamPat lub podmiotów pośredniczących w transakcji (serwisu DotPay), zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zamówienie nie zostanie zrealizowane. W takiej sytuacji należy złożyć nowe zamówienie.

4.10. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca nie zostanie zrealizowane.

4.11. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.

4.12. F.H.U. KamPat  może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia.

5. Ceny

5.1. Ceny na stronie sklepu internetowego podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.

5.2. Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.

5.3. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i F.H.U. KamPat . Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez F.H.U. KamPat  zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.

5.4. FHU KampPat zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawa.

6. Dostępność zamówionych towarów

6.1. Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi.

6.2. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.

6.3. W karcie produktu udostępniana jest pełna informacja o zakresie rozmiarów – rozmiary aktualnie niedostępne również znajdują się na tej liście. Produktu w rozmiarze niedostępnym nie można dodać do koszyka, ale można zapytać o jego dostępność.

7. Niemożność zrealizowania zamówienia

W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach.

8. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia

8.1. Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.

8.2. W przypadku wyboru płatności online (DotPay), zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpływu należności na konto FHU KamPat (za pośrednictwem serwisu DotPay).

8.3. Jeżeli wybrany towar jest dostępny, a Klient wybrał dostawę pod wskazany adres lub do sklepu, to czas dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych od dnia skutecznego złożenia zamówienia. Czas dostawy może ulec wydłużeniu w okresach wyprzedaży lub akcji specjalnych.

8.4. UWAGA: W przypadku wyboru jako płatności, jednej z płatności online DotPay realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie na konto FHU KamPat lub podmiotów pośredniczących, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany Klientowi.

8.5. Dostarczaniem zamówień zajmuje się wybrane przez FHU KamPat firmy kurierskie i Poczta Polska.

9. Formy płatności za zamówienie

9.1. Przelew: przelewy, które akceptowane są przez FHU KamPat, to tzw. szybkie przelewy dokonane przy użyciu wybranego banku klienta lub przelew elektroniczny przy użyciu serwisu DotPay. Cechą szybkich przelewów z DotPay jest to, że po wybraniu tej formy płatności Klient zostaje w sposób bezpieczny przekierowany na stronę operatora płatności a następnie, ze strony operatora na stronę wybranego z listy banku, w celu dokonania transferu pieniędzy. Operacja płatniczą dokonywana jest pomiędzy klientem a wybranym operatorem płatności.

9.3. Przelew tradycyjny/wpłata - FHU KamPat akceptuje także przelewy tradycyjne, wobec czego Klient otrzymuje do wiadomości numer konta, na który należy dokonać wpłaty np. na poczcie.

9.4. Karta płatnicza: Klient musi dysponować kartą umożliwiającą dokonywanie płatności w Internecie (o tym czy dana karta spełnia ten warunek należy upewnić się w banku, który wydał kartę). Płatność kartą płatniczą odbywa się za pośrednictwem serwisu DotPay. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy klientem a operatorem posiadanej przez klienta karty.

9.5. Uwaga! Sklep Internetowy nigdy nie wyśle do Klienta wiadomości z informacją, iż zmieniło się konto do wpłaty, wraz z prośbą o dokonanie przelewu tradycyjnego. Jeśli Klient otrzyma takiego maila – nie należy dokonywać wpłaty, czy też odpowiadać na niego.

10. Umowa sprzedaży

10.1. Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu www.swiatjeansu.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.

10.2. Umowa jest zawierana w języku polskim.

11. Wykonanie umowy – termin

W zależności od rodzaju wybranej przez Klienta opcji dostawy (standardowa, ekspresowa lub odbiór we wskazanym sklepie stacjonarnym), F.H.U. KamPat zobowiązuje się do przekazania towaru Klientowi w terminie do 3 dni roboczych (w przypadku przesyłki ekspresowej) lub w przypadku odbioru zamówienia we wskazanym sklepie stacjonarnym), lub do 5 dni roboczych (w przypadku przesyłki standardowej) od poprawnego złożenia zamówienia. W przypadku braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia z innej przyczyny, F.H.U. KamPat  niezwłocznie skontaktuje się z Klientem proponując możliwe w danej sytuacji rozwiązania. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku , z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

12. Koszt dostawy

12.1. Dostawy realizowane są jedynie na terenie Polski.

12.2. Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności i wynosi:

- w przypadku dostawy do wybranego sklepu stacjonarnego i płatności online – 0,00 PLN brutto;

- w przypadku przesyłki kurierem DPD lub InPost i płatności online – 17,00 PLN brutto;

- w przypadku paczkomatu InPost i płatności online – 10,00 PLN brutto;

- w przypadku przesyłki pocztowej płatności online – 15,00 PLN brutto;

13. Odstąpienie od umowy

13.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

13.2. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

13.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi złożyć KamPat jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawierające nr zamówienia, w jeden ze wskazanych sposobów:

- pocztą na adres: KamPat, ul. Ks .Z. Goliana 4B 32-020 Wieliczka,

- przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: sklep@swiatjeansu.pl

- przez wydrukowanie, wypełnienie i wysłanie wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie sklepu internetowego w zakładce „ZWROTY”/”Formularz zwrotu/odstąpienia od umowy” lub wydrukowaniu i załączeniu do przesyłki gotowego Formularza zwrotu, dostępnego w zakładce ZWROTY, przy odpowiednim zamówieniu, po dokonaniu procedury zwrotu on-line, poprzez Moje konto w panelu klienta – przy czym nie jest to forma obowiązkowa

- przez wypełnienie i wysłanie formularza on-line, dostępnego w panelu Klienta przy każdym zamówieniu; w przypadku skorzystania z tego formularza Klient otrzymuje niezwłocznie potwierdzenie o tym, iż F.H.U. KamPat otrzymało jego oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Uwaga! Każdy ze sposobów przesłania oświadczenia jest dopuszczalny i wszystkie są równorzędne pod względem skuteczności. F.H.U. KamPat  zaleca jedynie korzystanie z formularza on-line dostępnego w panelu Klienta wyłącznie ze względu na łatwość i szybkość złożenia oświadczenia.

13.4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

13.5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży F.H.U. KamPat zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez F.H.U. KamPat, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym F.H.U. KamPat została poinformowana o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.

13.6. Jeżeli odstąpienie od umowy sprzedaży i poinformowanie F.H.U. KamPat o tym, nastąpi do 3 godzin od dokonania płatności którąkolwiek z dopuszczalnych form, towar nie zostanie wysłany a F.H.U. KamPat zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 48 godzin od czasu, w którym F.H.U. KamPat została poinformowana o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży. W wypadku dokonania płatności przelewem tradycyjnym lub pocztowym, czas na zwrot środków Klientowi liczony jest od chwili zaksięgowania środków na koncie KamPat.

13.7. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

13.8. F.H.U. KamPat  może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

13.9. Rzeczy należy odesłać na adres: Świat Jeansu ul. Ks. Z. Goliana 4B, 32-020 Wieliczka, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował KamPat o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

13.10. Klient może także zwrócić rzecz w każdym sklepie stacjonarnym należącym do F.H.U. KamPat. Adresy sklepów wskazane są w zakładce „swiatjeansu.pl/Firma”

13.11. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

14. Reklamacje

14.1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów F.H.U. KamPat  ponosi odpowiedzialność za wady.

14.2. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym swiatjeansu.pl może być reklamowana, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.

14.3. Reklamację można złożyć w każdym sklepie stacjonarnym działającym pod marką Świat Jeansu należącym do F.H.U. KamPat lub drogą pocztową.

14.4. W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zakupów – np. paragon, fakturę lub potwierdzenie zamówienia. Do złożenia reklamacji może zostać wykorzystany formularz „Formularz reklamacji” (dostępny w serwisie internetowym, w panelu Klienta, przy każdym zamówieniu), który można wypełnić online lub wydrukować, a następnie odesłać towar na adres Świat Jeansu ul. Ks. Z. Goliana 4B, 32-020 Wieliczka.

14.5. F.H.U. KamPat  rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia.

14.6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Klient otrzyma zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do e-sklepu.

14.7. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

14.8. W przypadku złożenia reklamacji w sklepie stacjonarnym Świat Jeansu, po jej rozpatrzeniu, F.H.U. KamPat  umożliwi Klientowi odbiór towaru lub kwoty pieniężnej wraz z przysługującym zwrotem kosztów, w sklepie, w którym złożona została reklamacja

15. Rezygnacja z zamówienia

15.1 Klient ma możliwość zrezygnować z zamówienia poprzez kontakt z obsługą e-sklepu i poprzez formularz kontaktowy dostępny w serwisie.

15.2. Klient ma możliwość samodzielnego anulowania zamówienia, w ciągu piętnastu minut od złożenia zamówienia, w panelu Klienta, w zakładce „Moje zamówienia”, poprzez kliknięcie przy danym zamówieniu przycisku „Anuluj zamówienie”

16. Postanowienia końcowe

Do każdego zakupionego towaru dołączony jest dowód zakupu. Klient ma możliwość pobrania faktury w panelu Klienta.  KamPat nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych przez Klienta.

16.1. Przetwarzanie danych osobowych

Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez F.H.U. KamPat  danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia zarejestrowanie się w sklepie internetowym i dokonywanie w nim zakupów. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

16.2. Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych

Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi informacji handlowych pochodzących od F.H.U. KamPat  np. o akcjach promocyjnych. Wszelkie informacje w tym zakresie można uzyskać TUTAJ. Odnośnik do polityki prywatności.