Reklamacje

 

Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów ponosimy odpowiedzialność za wady.

Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Towary kupione w sklepie internetowym możesz reklamować na dwa sposoby:

Najłatwiej w dowolnym sklepie Świat Jeansu należącym do KamPat Joanna Guzik w Wieliczce, Bochni, Myślenicach, w Polsce. Przygotuj tylko produkt do reklamacji oraz informacje, które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupów – np. paragon, fakturę lub potwierdzenie zamówienia.

Produkty możesz też odesłać do reklamacji do naszego e-sklepu postępując według wskazówek:

- wypełnij formularz reklamacji dostępny w twoim profilu klienta;

- spakuj produkt/-y i odeślij je przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres:

F.H.U. KamPat Joanna Guzik

ŚwiatJeansu.Pl

ul. Ks. Zygmunta Goliana 4B

32-020 Wieliczka

W ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci informację zwrotną. Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz zwrot należność za produkt/y na konto bankowe lub kartę.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Klient otrzyma zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego towaru do e-sklepu.